زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

برای دخترم زهرا

خاطرات جا مانده

1393/12/23 19:46
668 بازدید
اشتراک گذاری

1-راهپیمایی یا هماپیمایی-2-

زهرا خانوم ی روز که میخواست بره راهپیمایی با بابایی همش میگفت آخ جون میخوام برم هواپیمایی هواپیما نگاه کنم گفتیم میره برمیگرده و میفهمه که بابا این راه+پیماییه نه هوا+پیمایی ...خلاصه رفت و برگشت گفتم دخملی خوش گذشت گفت"آره ولی شلوغ بود نتونستم سوار هواپیما بشم"خندهحرف دخمل من یکیه

2-مامان ماهی ،بابا ماهی ،مهمون ماهی ها...

اولین ماهی عید که پیدا شد تو کاکی زهرا داشت چون باباش از بس زهرا جون عشق ماهی بود از شهر کناریمون که ی هفته زودتر از اینجا آورده بود براش خرید.خلاصه زهرا دید ماهی تنبل "اسم ماهی زهرا جون"تنهاست رفت ی ماهی دیگه خرید همینکه این دو ماهی کنار هم قرار گرفتن زهرا که اختلاف جثه ی ماهی جدید که دو برابر قبلی بود رو دید گفت "این مامانشه"گفتم مطمئنی باباش نیست گفت"نه مامانشه باباش کجاست؟"گفتم لابد رفته سر کار گفت"نه پیش اون آقاهست میرم باباشم می خرم"خلاصه یک هفته ی دیگه گذشت و زهرا جون بابای ماهی ها رو هم خرید و بعد گفت"باید برم مهمونشون رو هم بخرم"خدا بداد برسه نمیدونم نفر بعدی کی میتونه باشهخندهاحتمالا باید خونمون رو تبدیل کنیم به استخرخنده

3-قایم باشک ماهی ها

فرمودن شیر میخوام منم خوشحال لیوانش رو پر کردم دادم بهش اما چشتون روز بد نبینه من سخت مشغول کارام زهرا هی میگه "مامان ببین ماهی ها قایم شدن"و هی دستشو میکنه تو آب یکی از بدبختا رو می گیره و میگه"قایمش کردم"یعنی پیداش کردم اومدم نگاه کنم قضیه از چه قراره تا دخملی کلا شیرا رو ریخته تو آب ماهی ها و باهاشون قایم باشک بازی میکنه و تازه برای خودش کلی هم ذوق میکنهمتفکربیچاره ماهی هاغمگین

4-درمان ماهی رنگ و رو رفته

مامان ماهی و ماهی تنبل داشتن شنا می کردن-پدر ماهی هنوز خریداری نشده بود یعنی اینجا قضیه ی مرغ و تخم مرغ کلا حل شده اول بچه بوده بعد مامان اومده بعد هم باباخنده-که من متوجه شدم مامان ماهی به شدت رنگش تغییر کرده باورتون میشه به سفیدی میزنه با  بابای زهرا داشتیم بحث میکردیم که حتما مرضی داره که زهرا جون بلند شد و رفت طرف کیفش و ی مداد شمعی قرمز آورد من گفتم چیکار میخوای بکنی؟گفت"الان میخوام رنگش کنم"ازش چندتا عکس گرفتم ادامه میذارم با تلاش فراوان ماهی رو گرفت و من در حال عکس گرفتن فقط به همسری میگم بیا که کشتشخندونکخلاصه دید قابل رنگ آمیزی نیست به همین مامان ماهی رنگ پریده رضایت داد و ادامه عکس ها

 

تلاش برای گرفتن و رنگ آمیزی مامان ماهی

ماهی لیز خورد از دستش کنار پاش افتاده

داره ورش میداره بذارتش سر جاش

کفشش رو با گلای پارک دم در بیمارستان خورموج تزئیین کرده باباش ازش عکس گرفته

 

کنار دریا ساحل بنک

 

 

زهرای محجبه

پیشاپیش سال نوتون مبارک دوستای گلم امیدوارم همتون سال جدید رو از ابتدا تا انتها با سلامتی و شادی سپری کنید.الهی آمین

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مامان زهرا
23 اسفند 93 19:59
اای قربون تو چقد بلا شدی خدا حفظت کنه . مامانی مرسی که این خاطره قشنگ و گذاشتی کلی به هنرنمایی خانووم خانووما خندیدم بیچاره ماهی های نگون بخت . منم برم سریع برای سلاله ماهی بخرم ببینم وروجک ما چیکا میکنه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون که بهمون سر زدی
مامان راحله
23 اسفند 93 23:28
آرزو میکنم سال خوبی در پیش رو داشته باشید دوستم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین شما و خانواده ی گلتون
مامان ریحانه
24 اسفند 93 14:06
چقدر خندیدم عزیزم زهرا جون که رو دست دختر ما بلند شده از شیرین کاری خواهر خدا صبرت بده این ماهی ها چقدر عیالوارن فک و فامیلاشون واسه عید نیان اونجا تو هم با این حالت الههههههههههی من فداش بشم یعنی میخواسته ماهی رو رنگ کن ای جااااااااااااانم بچلونم تو رو عکسا هم خیلی قشنگن ببین چه گلای قشنگی تو کفشش گذاشته جیگر خاله من عاشق گل هستم فدای اون حجابش ببووووووووووووس عسل طلا رو عزیزم آرزومند سالی خوش برای شما و عزیزانت هستم شاد باشی شادمانه زندگی کنی دوستت دارم دنیا دنیا
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ی جورایی این دوتا دخمل مثل همن تو شیطونی مگه نه؟ممنون خواهر از لطف همیشگیت به منو زهرا نازنین خوشگلمو ببوس
مامانی
24 اسفند 93 15:00
عزیزم خدا حفظت کنه دختر شیرین وباهوشخیلی ناز شدی مخصوصا با چادرخوشملتسال نو شما هم مبارک پیشاپیش الهی ب سلامتی نینی نازتونم بدنیا بیاد
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مينا مامان اميرعلي
26 اسفند 93 15:20
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤نـــــرم نرمــــــــکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میرســـــد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اینــــــــــک¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهــــــــــار ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهـــــاران مبـــــــــارکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ سال نو مبارك
♥ایدا♥
27 اسفند 93 11:08
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤نـــــرم نرمــــــــکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میرســـــد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اینــــــــــک¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهــــــــــار ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهـــــاران مبـــــــــارکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ من اپم خوش حال میشم بهم سربزنی دختر خوشگلتو ببوس
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام چشم حتما
یاقوت سرخ
28 اسفند 93 12:28
سلام خدا حفظش کنه * با آخرین پست سال 93 به روزم لطفا تشریف بیارین
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم چشم
مامان ریحانه
29 اسفند 93 12:43
وقتی طنین یامقلب القلوب دلت را لرزاند وقتی آوای خوش یامدبرالیل رازمزمه کردی و یامحوالحول دگرگونت کرد برای ماهم بخواه ازآن بخشنده بی همتا حول حالناالی احسن الحال پیشاپیش سال نو مبارک
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
شرمنده عزیزم دیر اومدم نت نداریم الان از خونه بابام وارد شدم معلوم نیست کی درست بشه نازنین نازمون رو ببوس
مامان منتظر
2 فروردین 94 17:50
سلام گلم سال نو شما هم مبارک ماشا الله به زهرا خانم گل واقعا شیطنتهاش بامزه است
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم ممنون دوستم لطف داری
مامان یاسی
4 فروردین 94 22:09
رنگ کردن ماهی ها خیلی جالب بود! سال نو هم مبارک.
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک
مامان مبینا
11 فروردین 94 1:51
مامان خانم سلااااااااااااااااااام زهرا جون خوبه؟نینی خوبه؟ عزیزم با تاخیر عیدتون مباااااااااااااااااااارک ایشالله ک سال خوبی داشته باشین مامان خانم از طرف من حتما زهرا رو ببوس
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم واقعا شرمندم کردی ممنون که به یادم بودی بووووووووس واسه مبینای گلمون
مامان مبینا
11 فروردین 94 1:52
ماجرای ماهی خیلی باحال بودش کلی خندیدم خدا نگه دار زهرا جون باشه
مامان مژده
13 فروردین 94 13:08
سلام مامان زهرا تو سال جدید بهترین آرزوها رو براتون دارم.سالتون عسل به مابیشتر سر بزنید خوشحال میشیم.
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما
مينا مامان اميرعلي
17 فروردین 94 16:32
سلام دوست مهربون... سال نو مبارك
مامان مبینا
18 فروردین 94 19:11
خواهر جونم سلاااااام جلو جلو روز مادر رو بهت تبریک میگم و واست بهترینا رو ارزو میکنم گلم. زهرا جونو از طرف من ببوووووووووس
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم شرمنده تازه وصل شدیم
مامان مبینا
18 فروردین 94 19:13
خواهر جون من هر وقت این پست رو میخونم کلی از شیرین کاریای زهرا گلی میخندم و برام تازگی داره. بووووووووووس
مامان ریحانه
19 فروردین 94 19:16
سلام عزیزم خوبی زهرا جونم خوبه یبار دیگه سال نو مبارک عزیزم زحمت کشیده بودی منم زیاد به نت دسترسی نداشتم و پیام پر مهرت و بدون جواب تایید کردم امیدوارم زود اینترنتتون وصل بشه و هر چه زودتر بیا دلمون برات تنگ شده راستی حالا نی نی کوچولو پسر خوشگلمون چطوره مراقب خودت باش عزیزم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم ی دنیا ممنون خداروشگر همه خوبیم
مامان مبینا
23 فروردین 94 18:09
مامان خانم سلااااااااااااام زهراجون خوبه؟نینی خوبه؟ امیدوارم هر جا هستین خوش باشین
تاپ
24 فروردین 94 9:35
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامانی
24 فروردین 94 14:06
سلام مامانی زهرا خانم خوبید.سال خوبی داشته باشین.خبری ازتون نیست نکنه کوچولوتون زود بدنیا اومده
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم نه همچنان در انتظاریم نت نداشتیم عزیزم ممنون که یادمون بودین
مامان مبینا
28 فروردین 94 11:36
مامان خانم سلام خوبین؟خوشین؟زهرا گلی خوبه؟نینی خوبه؟ بوووووووووووووووس واسه زهرا گلی
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام دوست خوبم ی دنیا ممنون که بهم سر زدین
آبــــــــــجی ومــــــامــــــان پــــــــارسا
3 اردیبهشت 94 22:26
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
چشم حتما عزیزم