زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

برای دخترم زهرا

خدا حافظ دوستای عزیز

1394/2/23 15:45
712 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای 3نفری دارن تموم میشن و قراره به امید خدا برسیم به روزهای خوش 4 نفری و من موندم و کلی کار نکرده این روزها کمی درد خفیف دارم شاید کمی زودتر تموم بشه به هر حال خوشحالم که تو این مدت با هم بودیم بخاطر گرفتاریا دیگه متاسفانه نمیتونم به وب سر بزنم و بهتر دیدم فعلا خدا حافظی کنم تا فرصت مناسب دیگه...بای بایمحبت

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان ریحانه
23 اردیبهشت 94 16:11
سلام عزیزم اول دلم گرفت عنوان پستتو دیدم ولی بعدا دیدم که داری میری تا به یه فرشته کوچولوی ناز بیای عزیزم انشالله به سلامتی فارغ بشی و زود زود بیایو عکسای نی نی نازتو به ما نشون بدی برات بهترین لحظات و قشنگترین روزها رو آرزومندم دلمون برات تنگ میشه سعی کن زود بیای خواهر گلم دوستت دارم شاد باشی در هر زمان و مکان آبجی کوچولوی ناز و دوست داشتنیو ببووووووووووس
مامان راحله
23 اردیبهشت 94 18:05
ان شالله که زایمان خوبی داشته باشی گلم ...
مهتاب مامان اشکان
23 اردیبهشت 94 21:28
عزيزم مواظب خودتو و بچه هاي گلت باش و گهگاهي از حال خودتونو نيني با خبرمون كن.دلمون براتون تنگ ميشه.
مامانی
25 اردیبهشت 94 14:36
ب سلامتی زایمان کن مامانی مهربون خوش قدم باشه ب امیددیدار مجدد عکسای کوچولوهات خدا نگهدار
زینب
28 اردیبهشت 94 16:45
دوست عزیزم امیدوارم زایمان و فرزندپروری راحتی داشته باشی و دست خدا همیشه تو دستت باشه. موفق باشی و برقرار. روزهای لبریز از شادی سلامتی و عشق براتون اروز می کنم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون دوست مهربون
مامان مبینا
2 خرداد 94 15:50
مامان خانم سلااااااااااااااااااااااااااااام ایشالله غیبتت طولانی نشه وزودی بیای پیشمون با عکسای امیر حسین کوچولو ببوس زهرا گلی رو
مامان مبینا
7 خرداد 94 16:00
مامان خانم خوبید؟زهرا خوبه نینی خوبه؟ زودی عکس نینی خوشملمون روبذار
مامان مبینا
19 خرداد 94 21:38
مامان خانم خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوبین؟ دلم واستون حسابی تنگیده
مامان مبینا
26 خرداد 94 21:27
مامان خانم کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟ زودی بیا وبرامون عکسای نینی وزهرا گلی رو بذار
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
حسابی شرمنده ی لطفت شدم عزیزم بازم ممنون
مامان مبینا
4 تیر 94 1:09
تولدت مبااااااااااااااااارک زهرا گلی ایشاله 100ساله شی عزیز دلممممممممممممم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون از همراهیت دوست مهربون تنها مهمون مجازی تولدش بودی
مامان ریحانه
4 تیر 94 13:11
سلام عزیزم حالت خوبه گلم ؟ حال زهرا جون و امیر حسین گلی چطوره ؟؟؟؟؟؟؟/ خانومی نمی خوای و بیایو یه خبر از خودت به ما بدی و عکس نی نی کوچولوتو بذاری تا ببینیم زودتر بیا دلم برات تنگ شده عززززززززززززززیزم روی ماه دسته گلاتو ببوووووووووووووس
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم اومدم
هستی مامی
15 تیر 94 10:10
سلام مامان زهرا گلی و آقا امیر حسین قدم نو رسیده مبارک وقت کردی عکسش رو هم بزار
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
انشاا سر فرصت چشم
مامان مبینا
23 تیر 94 19:06
عزیزم جلوجلو عیدتون مبااااااااااااااااااااااااارک
مامان منتظر
27 تیر 94 1:25
سلام مامانی انشا الله همیشه سایه ات بالا سر زهرا و امیر حسینت باشه عید فطر هم مبارک
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم
مامانی
7 مرداد 94 12:58
خانومی به سلامتی دنیای 4 نفری دنیایی واسه خودش خیلی کیف داره ان شا اله به سلامتی زایمان کنی دوست عزیز براتون خیلی دعا میکنم شما هم مار رو دعا کنید
مامان مبینا
8 مرداد 94 0:59
مامان خانم سلاااااااااااااام بچها خوبن؟ زودی بیا عزیزم دلم واستون حسابی تنگیده
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام دوست جنوبی من انشاا از این به بعد هفته ای یکی دو بار میام