زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

برای دخترم زهرا

بچه هم بچه های قدیم!!!

1395/5/25 11:11
407 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی فکر میکنم یعنی واقعا درست است!!!یعنی بچه های قدیم شیطنت نداشتن؟خیلی قدیم نرویم همین خودمان...با خودم که قیاس میکنم نمی توانم این حرف را قبول کنم مشکل جای دیگریست...

زندگیهامان آنقدر لوکس شده که هر چیز کوچکی اگر بشکند کلی هزینه هدر میرود و اگر یک بچه خرابش کند یعنی یک دردسر بزرگ درست کرده قدیمها دوره ی خودم پذیرایی جدا بود و بچه ها نباید میرفتن آنجا و چه تدبیر خوبی به نظر من چون بقیه ی خانه در اختیارمان بود و بریز و به پاش ما طبیعی طبیعی بود الان خانه ها کوچک شده و جای مهمان و نشست و برخاست و بازی بچه ها یکی شده و این وسط بچه ها بایذ کوتاه بیایند کمتر بریزند کمتر بدوند کمتر بچه باشند!!!

نه بچه ها همانند با همان ذات زیبا و شاد و سر زنده مثل گلها میشود نگاه را پر کرد از زیبایی سرزندگیشان و شامه را لبریز کرد از عطر بودنشان اگر این قفسهای بلوری لوکسمان را کمی نادیده بگیریم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هستی مامی
28 مرداد 95 22:39
چه نگاه زیبایی