زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

برای دخترم زهرا

نقاشی های زهرا

1393/8/2 15:31
489 بازدید
اشتراک گذاری

این نقاشی ها مربوط به 15 روز پیشه که بخاطر درگیری ها و ناراحتی ها نتونستم بذارم

این ی آدمه که از بس کم رنگ میکشی مجبور شدم سایز بزرگ بذارم تا دیده بشه(اکثرا مجبورم بهش خودکار بدم چون واقعا خیلی کم رنگ میکشه)

ی خانم چادری(خودش گفت خانم کشیدم اما نمیدونم چرا ی چشم داره یعنی واقعا نیم رخ کشیده؟)

 

 

ی هواپیمای بدون ملخ(البته این رو نمونش براش کشیده بودم اونم خواست بکشه که ملخش رو نکشید اون دایره ها دم هواپیماست و اون مربع بزرگ جلوشه و مربع کوچیک پنجرش)

 

 

پسندها (5)

نظرات (8)

مامانِ بهار
2 آبان 93 16:11
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آویسا
3 آبان 93 7:51
ماشالله به نقاش كوچولو
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانی
3 آبان 93 10:02
چ نقاشی خوشملی کشیدی افرین زهرا جونی
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان گلشن
3 آبان 93 14:05
عزیزم تنوع در نقاشیت زیاده واین خیلی خوبه.چون مثل بقیه بچه ها فقط نقاشی تکراری نکشیده
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان یاسی
3 آبان 93 15:01
به به نقاش کوچولو
مامان یاسی
3 آبان 93 23:18
عزیزم اگه نقاشی هاش با مداد کمرنگ میشه، بزار با مدادشمعی بکشه فکر کنم نتیجه بده.
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
بله البته مداد شمعی هم استفاده میکنه فقط مشکل اینجاست که نمیدونم چجوری وادارش کنم بیشتر دستشو فشار بده؟
مامانی
4 آبان 93 14:26
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون دوستم
مامان خورشید
15 آبان 93 2:16
مدادشمعی و ماژیک ضخیم خیلی عالیه، نیازی هم نیست دستش را فشار بده. رنگ انگشتی هم خیلی خوبه. تو سایت بچه من درست کردنش را توضیح داده، چون صابون توش داره راحت پاک می شه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم البته از اینا استفاده کردم ولی دوست دارم با مداد هم پر رنگ بکشه