زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

برای دخترم زهرا

مامان تنبل

1393/8/3 17:13
293 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزها ی مامان داریم که دست و پاهاش درد میکنه ،از همه ی بوها بدش میاد مسخره تر

اینکه از بوی مایع دست شویی هم بدم میاد همش بی حالم شبا هم کم خوابی دارم تا

چشام گرم میشه دخملی تلو تلو خوران میاد طرفم که مامان بیام پیشت بخوابم و بدتر اینکه

باید دستمو دورش بندازم تا راضی بشه یعنی دیگه انگار گذاشتنم تو قبر اصلا من عادت به

وسط خوابیدن ندارم اینه که بابایی رو جایگزین میکنم و خودم در میرم ی جای دیگه ای می

گیرم میخوابم صبح هم دخملی آفتاب نزده بیداره و من ی مامان که هی اینورو اونور غش

مکنه مثلا میرم باهاش تو حیاط رو سکوی جلوی در غش میکنم وااای که خنکی سرامیکا

چقققد لذت بخشه یا میایم تو هال وسط هال غش میکنم بیچاره دخملی لحظه شماری

میکنه باباش برگرده باهاش بازی کنه خدا کنه این حالتا زیاد طول نکشه چون آشپزی هم

نمیتونم و به زور ی غذایی دست و پا میکنم برای دخملی و شدیدا نگران تغذیشم البته

نگران تو راهی هم هستم چون خودمم غذای درست و حسابی گیرم نمیاد خلاصه که فعلا

اینجوری هستم تا ببینم چند وقت دیگه چی میشه راستی سونو میگه نی نی 8هفته و

4روز داره یعنی امروز دقیقا 2 ماهه شده ولی به حساب خودم همونیه که بالای وب نشون میده

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان یاسی
3 آبان 93 23:22
سه ماهه اول یه خورده سخته. انشاا... به زودی این حالتا بر طرف میشن. با آرزوی بهترین ها برایتان
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم ولی سر زهرا 3 ماهه اولم هم زیاد بد نبود
مامانِ بهار
3 آبان 93 23:52
واااااااااااای یاد خودم افتادم ... ان شالله زود خوب بشی و وضعیتت عادی بشه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم خدا کنه
مامان حدیث
4 آبان 93 23:57
توضیحات خوبی بود . تنم از حاملگی دوباره لرزید .
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
نه عزیزم همش به لحظه ی آخرش می ارزه انشاا
مامانِ بهار
5 آبان 93 18:23
____________$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$ ___________$$_$$$$$ ___________$$$$$$ ___________$$$$ ___________$$
زینب
7 آبان 93 7:22
میدونی بتول جان همه اش خوبه ...حتی همین حال بدیهاش...مبارکت باشه همه چیزش ...امیدوارم تجربه بینهایت خوبی داشته باشی در این بارداری
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
بله واقعا باور کن برام لذت بخشه به آخرش فکر میکنم ممنونم زینب عزیزم