زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

برای دخترم زهرا

خلاقیتی که بی موقع گل میکند

1393/8/8 6:30
226 بازدید
اشتراک گذاری

من دارم نماز میخونم صدای در میاد شصتم خبر دار میشه دخملی باز میره تو حیاط آب بازی

که تو این شرایط کم آبی حسابی عذاب وجدان می گیرم نمازم تموم میشه میرم می بینم

بههههله صدامو بلند میکنم و با اخم میگم"زهرا چیکار میکنی باز شیر آبو باز کردی"خیلی

خونسرد می فرمایند"آره شیر آبو باز کردم گلدونو آب دادم"و خاکای گلدون که از شدت آبیاری

زهرا خانوم اومدن کف حیاط...(وااااای دوباره باید اینجا رو بشورم)می گیرمش و می برمش تو

خونه میذارمش رو پام و با عصبانیت تکونش میدم تا خواب بره ولی هی سرشو از زیر پتو میاره

بیرون و ی چیزی میگه بار آخر میخواد سرشو از زیر پتو بیاره بیرون اما انگار نمیتونه پتو رو بزنه

کنار از زیر پتو میگه"ببین چی ساختم"من محلش نمیذارم آخه زیر پتو با هیچی چی ساختی

که من ببینم دوباره تکرار میکنه و من دوباره...بالاخره دستشو از زیر پتو میاره بیرون میگه

"ببین چی ساختم"خندم می گیره با انگشتش شکل ی دایره ساخته بود و با همین کلی

ذوق کرده بود

                                 

و بعد ی انگشت از توش رد کرد و مجددا بیشتر ذوق کرد

                                 

خلاصه اینکه دختر من برای ذوق کردن انگشتای دستش براش کافین!!!

و بعد نخوابید....

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامی فاطمه
8 آبان 93 8:39
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه انشالله به سلامتی فارغ بشین عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
ام حسين
8 آبان 93 15:58
يعني جا داره بخورمش جيگر تو برم خاله تو خونه شما فقط جاي من خاليه))))))))))))))))))))
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
بله دقیقا منکه شدیدا مشتاق دیدارم
مامان راحله
8 آبان 93 20:25
واااااااااااااااااای چه جالب .. بهار هم دقیقا همین کارو با انگشتش میکنه و کلی ذوق میکنه که یه کار خارق العاده کرده
مامانی
22 آبان 93 9:39
عزیززززززززززم