زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

برای دخترم زهرا

آرزوی پرواز

1394/2/9 21:49
670 بازدید
اشتراک گذاری

ذوق زده دنبال پشه ها میکند تا بگیردشان و آنها هم که از جانشان سیر نشده اند در میروندخندونک

اخمو برمی گردد طرف من"برام بگیرشون"

من"نمیتونم مامان اونا بال دارن سریع می پرن میرن من نمیتومنم بگیرمشون"

زهرا"منم میخوام مثل این پشه ها پرواز کنم به خدا بگو بهم بال بده"

یعنی واقعا دختر مارو باش آرزو میکنه مثل پشه پرواز کنه حداقل بگو پروانه ای چیزی

من"در عوض خدا به تو دست داده"

زهرا"من دست نمیخوام بال میخوام ایشاا بزرگ میشم بال در میارم مثل پشه ها"

یعنی تاکیدش بر کلمه ی پشه منو کشته ی آرزوی قشنگم میکنه این حشرات اون هم از نوع موذیش باید توش باشن

                         

زهرا جون مشغول خوردن کیک تولد عمه راضیه خونه ی عمه طاهره

 

پسندها (9)

نظرات (5)

مامان مبینا
10 اردیبهشت 94 1:10
خخخخخخخخخخخخ قربون زهرا جون برم با اون ارزوش
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
خدا نکنه عزیزم بوووووس واسه مبینا گلی و مامان خوبش
مامان مبینا
10 اردیبهشت 94 1:11
این بوسا واسه زهرا گلی ومامان مهربونش
مهتاب مامان اشکان
10 اردیبهشت 94 9:08
سلام خانومی . شرمنده نبودم. الهی فداش بشم با اون آرزوش . خاله حداقل آرزو کن یک پروانه خوشگل باشی یا حداقل زنبور عسل خاله یادمه من هم کوچولو بودم همش دوست داشتم پرواز کنم اما نه دیگه مثل تو پشه باشم دوست داشتم پرنده باشم و همیشه تو خواب میدیدم دارم پرواز میکنم . وای چه کیفی داشت اونموقع میبوسمت خوشگل خانوم خاله
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم دشمنت شرمنده انشاا هر جا هستین همیشه شادو خوش باشی
مامان راحله
10 اردیبهشت 94 16:53
عزیزمممممممممممممم بیا بخلمممممممم
مامان ریحانه
15 اردیبهشت 94 11:41
ای جااااااااااااااانم کوچولوی ریزه میزه این چه آرزویی خاله جون الههههههههی من قلبونش بشم که میخواد بال داشته باشه مثل پشه موذیها فکر کنم زهرا طلای ما میخواسته یه جوری حس اعتماد به نفس پشه ها رو ببره بالا نیست که هیچکس این حشرات موذی رو تحویل نمیگیره زهرا جونم گفته بذار من بگم آرزو دارم مثل پشه ها بال داشته باشم تا یکم پشه ها خوش به حالشون بشه و غم و غصه ی نیفته تو جونشون و گرنه عروسک خوشگل ما رو چه به پشه عزززززززززززززیزم فدات بشم که تو این لباسه چقدر ناز شدی طلای من
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیز دلم آره واقعا گمون نکنم بجز زهرا هیچ کی این پشه ها و سوسکارو تحویل بگیره ممنون عزیزم چشات ناز می بینهو ی بوووووس بزرگ برای نازنین گلمون