زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

برای دخترم زهرا

چند تا عکس

1394/2/3 22:48
581 بازدید
اشتراک گذاری

 

خواهر زاده ی عزیزم فاطمه آلای گل الهی صد سال زنده باشه مثل اول تولد زهرا جون فعلا رنگ چشاش سبز تیرست تا ببینیم بعدا چه رنگی میشهبوس

گردش ساحل کنگان مثل همیشه هدیه ای فوق العاده برای پری دریایی ما

 

همراه بابایی رفته بودی و من تو ماشین خاله در حال غش بودم چون ویروس سرما خوردگی زهرا کوچولو تشریف آورده بودن تو تن من بیچاره بابایی میگفت اونجا کلی از این ماهی مرده ها بوده که تو حسابی باهاشون حال کردی

 

 

 

گل مالی و بعد شستشوی ماهی ها آخرش بابایی بهت گفته بوده همشو بنداز تو دریا تا برن شنا کنن چون در غیر این صورت تو همشون رو می آوردی خونه

امشبم که طبق معمول سرما خوردی و خوابی من تونستم این عکسها رو بذارم انشاا بقیش رو سر فرصت میذارم

 

 

پسندها (7)

نظرات (14)

مامان راحله
3 اردیبهشت 94 23:13
واااااای ببین چه حالی میکنه لب دریا .. خوش به حالت
مامان علی
4 اردیبهشت 94 8:23
خاله شدنتون مبارک انشاالله فاطمه آلا گل همیشه زنده و سرحال و خوش قدم و خوش روزی باشه ماشاالله به این گل دخترمون که کلی با اب و ماهیها بازی کرده و حالشو برده ببوسش امیدوارم حال خودت هم هر چه زودتر خوب بشه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم البته این عکس ها مربوط به ی ماه پیشه دوستم
مامان علی
4 اردیبهشت 94 8:23
رمز وبلاگ alijooni
مامانی
5 اردیبهشت 94 15:04
خداحفظش کنه کوچولوووووووو زهراجون الهی هیچ وقت مریض نشی..راستی مامانی زهرا تاریخ زایمانتون معلوم شد
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیز دلم انشاا اوایل خرداد دوستم
ام حسین
5 اردیبهشت 94 15:06
سلام گلم سال نو مبارک خوشحالم که بر گشتی دلم برات تنگ بود
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم منم همینطور
مامانی
5 اردیبهشت 94 15:06
خداحفظش کن کوچولوووووووووووو راستی تاریخ زایمانتون معلوم نشد عزیزم. انشالله ب سلامتی
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین یاسمین گلی رو چرا عزیزم انشاا اوایل خرداد به دنیا میاد
مامان ریحانه
6 اردیبهشت 94 20:47
سلام عزززززززززززززیزم تاخیر منو ببخش این روزا اصلا فرصت نت اومدن نداشتم خیلی سرم شلوغ بود و اما مبارررررررررررررک باشه تولد فرشته کوچولوی ناز خواهرتون خیلی ناز و دوست داشتنیه خدا براتون حفظش کنه فدای زهرا جونم بشم چه عشقی میکنه کنار ساحل واااااااااای اون ماهیه رو چه هیجانی داره منم عشق اینم که یه ماهیو با دستام بگیرم اونم ماهی به اون گندگیو در این مورد زهرا مثل منه خیلی عکسای قشنگی گرفتید انشالله که الان حال مامان و دخمل ناز خوب باشه و همچنین نی نی کوچولوی نازمون امیر حسین خان دوستون دارم خیلی زیاد
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام دوستم ممنون عزیزم سلامت باشیخداروشگر خوبیم و خوشحال از داشتن دوستی مثل شما عزیزم
مامان مبینا
7 اردیبهشت 94 6:46
خواهر جونم سلام وصبح بخیر خاله شدنت مباااااااااارک ای جوووووووووووووووونم نینی چقد نااااااااااااااااااااازه ماشالله ایشالله خدا نگه دارش باشهراستی چ اسم قشنگی داره من اولین بار میشنوم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم صبح شما هم بخیر ممنون عزیزم سلامت باشی
مامان مبینا
7 اردیبهشت 94 6:50
معلومه ک زهرا گلی حسابی بهش خوش گذشته ما کنار دریا زندگی میکنیم هنوز نذاشتمه مبینا اینجوری بازی کنه ایشالله همین وقتا میذارمش اخه هوا گرمه دیگه شاید سرما نخوره. الهی قربون زهرا جون بشم ایشالله دیگه هیچ وقت مریض نشی خاله دوستون دارم هوار هوار
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
بله واقعا کیف کرده برای خودشخدا نکنه عزیزممبینا گلی رو از طرف من ببوس
مامان مبینا
7 اردیبهشت 94 7:30
مامان خانم دیگه ب تولد نینی چیزی نموندهااااااایشاله ب سلامتی دنیا بیاد راستی فکر کنم هم استانی باشیم درسته؟
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
آره عزیزم واقعا روزهای آخر و پر استرسی دارم مگه شما هم استان بوشهری هستین؟
مامان هانا و آریا
7 اردیبهشت 94 17:27
خداحفظش کنه زهراجون ووالبته فرشته توراهی و چه کیفی میکنه کنار ساحل
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم آره واقعا بدون من حسابی خوش گذرونده
مامان حدیث
8 اردیبهشت 94 13:24
همه این برای زهرا و مامانی و نی نی . خوتون عادلانه قسمت کنین.
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
بههههه س...لااااام بابا چه عجب پارسال دوست امسال آشنا بالاخره اومدین سال نو دو ماه گذشتتون مبارک
لیلا
22 اردیبهشت 94 13:06
عزیزم چه ذوقی کرده