زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

برای دخترم زهرا

ساخت پازل مناسب برای 2ساله ها

1393/3/23 7:56
245 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا جون از ی سالگی می توانست با لگوها برج بسازد اما پازل مناسب سنش را در اینجا که شهر کوچکی است گیر نیاورده بودم بنابر این چند شکل را از اینترنت پرینت گرفتم و دور آنها را بریدم بعد روی مقوا(ی جعبه ی کارتون)چسباندم و باز دور آنها را با چاقو درآوردم(واقعا سخت بود)بعد یک مقوای دیگر زیر مقوای اول که شکل ها را از آن در آورده بودم چسباندم و این شد:

خلاصه آنرا به زهرا دادم و جیگر مادر بعد از 3 بار بار 4ام بالاخره توانست آنها را به حالت درست سر جایش بگذارد البته نمی دانم چرا از پروانه بدش می آمد و می گفت نمی گذارم

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان آویسا
23 خرداد 93 9:16
عزيزم مامان هنرمند چقده بده كه آدم تو شهري باشه كه نتونه همه چي رو در دسترس بچه اش بزاره من هم خيلي وقته دنبال پازل دو تكه فومي هست پيدا نميكنم براي دختركم
بابای ملیسا
23 خرداد 93 11:58
با سلام . ضمن عرض تبریک بمناسبت میلاد یگانه منجی عالم بشریت ، وبلاگ ملیسا دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به کلبه مجازی دخترم تشریف بیارید و با نوشتن یک یادگاری ، دنیای ملیسا رو قشنگ تر از قبل کنید
زینب صبوری
24 خرداد 93 7:51
آفرین مامانی خیلی ایده جالبی بود...
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم
یاقوت سرخ
24 خرداد 93 12:54
سلام مامان زهرا
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام خوش اومدین
باران قاصدک
25 خرداد 93 11:22
سلام به مامان هنرمند و خلاق واااااااااااای چه جالب چقد قشنگ درست کردی عزیزم من بچه ها الان بزرگن سه تا بچه دارم که هر سه تا دانشجون وقتی پسرم کوچولو بود براش با مقوای کبریت براش ماشین درست می کردم شما هم خیلی مامان زرنگ و باهوش و خلاقی هستید موفق باشی عزیزم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام فکر جالبی بود خدا بچه هاتون رو حفظ کنه
باران قاصدک
27 خرداد 93 17:29
سلام خیلی ممنونم عزیزم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
همچنین عزیزم
کافه هنر عسل
28 خرداد 93 18:36
سلام دوست عزیز . مطالبتون جالبه . من درزمینه هنر کودک فعال هستم . اگر دوست داشتی مطالبی در این زمینه بخونی به وبلاگم سر بزن . راستی اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن تا با افتخار لینکتون کنم . موفق و موید باشید .
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم