زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

برای دخترم زهرا

کارهایی که برایت انجام دادم و آنهایی که انجام ندادم

1393/3/23 20:51
196 بازدید
اشتراک گذاری

شمارش معکوس تا2 سالگی آغاز شده

و تو عزیزم هنوز لج می کنی و از پوشک جدا نمی شوی و تا پوشکت را باز می کنم بساط گریه به راه است که مامان پوشک...

و هنوز نتوانسته ام تو را به قصه علاقه مند کنم که تقصیر خودم است چون تا1سال بخاطر مشغولیلت و ناراحتی های خودم فقط به تو غذا می دادم و می خواباندم...و حداکثر با هم بودنمان در روز30دقیقه هم نمی شد...ولی واقعا گرفتار بودم و تو گل من دختر خوبی بودی و با چشم های معصومت به شخصیت های تلویزیون زل می زدی

بعد از آن بعضی کارهای ساده را با هم انجام دادیم مثلا

در بالکون را باز می کردیم و هر صدایی که می آمد و هر رهگذری که رد می شد برایت توضیح می دادم صدای پا صدای خروس همسایه صدای گربه یا هر چیز دیگر

و یک کار دیگر که برایت کردم این بود که صورتهای مختلف را از اینترنت گرفتم و برایت حالت چهر ه ی آنها را گفتم انصافا باهوشی و زود یاد گرفتی

نقاشیت هم گمانم نسبت به سنت بهتر است از بعد از آشنایی با زینب در نی نی آی کیو برایت کاغذ های یک رو سفید را به هم چسباندم و کاغذ دیواری بزرگی درست کردم و بر روی دیوار نصب کردم تا تو عمر مامان روش نقاشی های خوشگل بکشی البته هراز گاهی روی دیوار هم می زدی و میگفتی" مامان دیوار خوشگل کشیدم"فدای سرت عزیزم تمام این خانه فدای سرت به شرط اینکه هدفت یاد گیری باشد

کارهای دیگری هم با هم انجام دادیم که در خاطرات انتقالی در بلاگفا نوشته ام

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامانی
24 خرداد 93 11:22
چه دخمل باهوشی دارید خدا براتون حفظش کنه از اینکه به وب ما سرزدید خوشحال شدم بازم تشریف بیارید با اجازه لینکتون کردم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم خواهش می کنم من هم شمارو لینک می کنم چون جواب لینک واجبه
حسینی
24 خرداد 93 12:12
سلام وب بسیار جالبی دارید موفق باشید
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام نظر لطفتونه ممنون
مامان روشا
24 خرداد 93 18:57
سلام بر شما و زهرای ناز دوره سختیه اما واقعا باید راحت بگیرید خاطرات منو از پوشک گرفتن روشا خوندید؟؟؟؟؟ الان که می خونم می بینم چقدر سخت می گرفتم به خدا توکل کنید
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام آره واقعا سخته احتمالا رستم هم کم می آورد به هر حال ممنون
ام الحسین
25 خرداد 93 8:01
سلام امروز صبح حرم بودم یک سوره کوثر به نیت سلامتی و عاقبت به خیری زهرای گلم هدیه کردم به تنها دختر امام رضا علیه السلام فاطمه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم ممنوناز پیامت خوشحال شدم
باران قاصدک
25 خرداد 93 11:19
____¤¤¤¤¤¤¤¤______¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤ UPAM ¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________ ¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤ _______________¤¤¤ _______________ ¤¤ ______________¤¤ _____________¤ ___________¤ ________¤¤ ______¤¤¤ _____¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤ ________¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤ ________¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤
مامان متين
25 خرداد 93 11:20
عيب نداره دختر يه كم ناز داره بايد نازشو بكشي ديگه مامان جون
مامان وبابای ارشیداجون
25 خرداد 93 22:47
با سلام تشکر از شرکت در جش دندونی دخترم .چه دختر بانمک وچه مادر با ذوق وخوش سلیقه ایی .خداحفظتون کنه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام خواهش میکنم نظر لطف شماست
من و مامانم
26 خرداد 93 18:06
سلام زهرا جان. تولدت رو پیشاپیش تبریک میگم. انشالله همیشه تنت سالم لبت خندون باشه.
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوشحالمون کردین
مامان
31 خرداد 93 16:29
سلام عزیزم ان شالله موفق باشید کتاب در این زمینه پوشک گرفتن حتما حتما حتما بخون و واقعا واقعا جدا جدا خیلی خیلی آرام باش و قید نظافت و زندگی بزن واصلا واکنش عجیب غریب نکن منم چون زیاد خونه کثیف شد اواخر بهش گفتم ناراحت میشم همین یک جمله باعث شده شدیدا ناخن میخوره اون شب تو شلوارش کرد من کاملا آرام شستمش آخر کار گفت ناراحتی گفتم نه اصلا ببین چقد راحت تمیز شد حتماحتما حتما از کسی کمک بگیر خیلی خوبه برو پارک خونه حیاط دارفایمیالی که باهاشون راحتی حتما حتما اگه بات مقدوره ببرش پیش هم سن و سالاش که از پوشک گرفته شدن ولی شدیدا حواست باشه که مقایسه و تحقیر نباشه ها فقط رقابت و انگیزه میگیره اینها مواردیبود که به من خیلی کمک کرد
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون که سر زدی حتما از نظرت استفاده می کنم