زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

برای دخترم زهرا

استراحت مطلق

1393/8/29 15:02
212 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بی احتیاطی که نه رسیدگی به کارهام که واقعا کم نیست و همه ی اونا رو مجبورم انجام بدم کار دستم داد و با درد خفیفی که داشتم و وضعیت جفت بچه دکتر استراحت مطلق تجویز کرد...و البته به این مفهوم که نمیشه اما سعی میکنم کارهامو کم کنم ...خدایا خودت نی نی رو سالم نگه دار

نی نی من ی ماه دیگه وقتی 4 ماهت تموم بشه اون وقت میدونم دختری یا پسر اون وقت میرم برات خرید میکنم ولی تو همین یکی دو هفته باید برم سونوی غربالگری که البته اجباری نیست ولی برای مطمئن شدن از سلامتت میرم به امید خدا سالمی بهم سخت نگیر دست تنهام و کارهامم زیاد باهام راه بیا ...لطفامحبت

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان راحله
29 آبان 93 16:13
بیشتر مواطب خودت باش عزیزم .. کار همیشه هست .
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم واقعا خونه ای که برکت بچه توش هست اونم بچه ای به شیطونی زهرا کاراش تمومی نداره
مامانی
29 آبان 93 22:56
به خدا توکل کن. انشاا... سالمه و به سلامتی هم به دنیا میاد.
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم البته همه ی امیدم به خداست
یه مامان منتظر
30 آبان 93 1:02
سلام عزیزم خیلی مواظب خودت باش سعی کن از کسی کمک بگیری
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام دوستم به هر کی نگاه میکنم خودش از من گرفتارتره فقط شوهرم میمونه که تقریبا شب برمی گرده
مامان هانا و آریا
1 آذر 93 10:02
میدونم سخته اما دوستم تا این 9 ماه تمومم شه کمتر وسواس به خرج بده و سخت نگیر عزیزم انشالله همون خدایی که نی نی و بهت هدیه داده خودش مراقبش باشه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم منم توکلم به خداست
زینب
2 آذر 93 7:19
مواظب خودت باش دوستم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم چشم حتما
ام حسين
4 آذر 93 12:19
سلام . كاش نزديك بودم و كاري از دست بر مي آمد. حيف ديروز خيلي به يادت بودم كلاسمون تشكيل نشد كه بگم چي ياد گرفتم))))))))))
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم همینکه دعا کنی کافیه عزیزم..."دعای نیمه شبی دفع صد بلا بکند"ممنون از لطفت
مامان گلشن
9 آذر 93 19:34
عزیزم کار که تمامی نداره .بیشتر از خودت مراقبت کن