زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

برای دخترم زهرا

سرانجام پوشک گیری...

1393/9/1 14:55
283 بازدید
اشتراک گذاری

یک شب از فرط خستگی یادم رفت زهرا رو پوشک کنم و متوجه شدم زهرا موقع خواب شب

هم خشک میمونه واین حدودا ی هفته پیش بود البته موقع خواب ظهر زهرا پوشک نمی شد

ولی برای خواب شب جرات نداشتم که یک فراموشی مفید تکلیف خواب شب رو هم

مشخص کرد و اول اینکه بگم فصل سرد واقعا موقع بسیار نامناسبی جهت پوشک گیریه و

بهتره اگه عجله ندارین برای تابستون بذارین ولی به هر حال نتیجه ی آخر این شد 60درصد

مواقع خودم باید زهرا رو ببرم و 40درصد مواقع اعلام میکنه...و اینکه برای محیط بیرون هنوز

براش از پوشک استفاده میکنم و شاید باید منتظر یک فراموشی مفید دیگه باشم!   

 

                                     

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی
2 آذر 93 13:30
سلام عزیزم مریم من هم همسن دخمل نازه شماست خداروشکرازپوشک گرفتنش راحت بودم یک مدت فرشها راکثیف کرد وبایک بارشستن فرشها خوب شد ولی متاسفانه شب ها نتونستم ازشیشه بگیرمش تا شیشه دستش نباشه خوابش نمیبره ولی روزها سراغ شیشه رانمیگیره راستی انشاله به سلامتی دومی توراهه خیلی خوشحال شدم مبارک باشه گلم منم شوهرم میگه فاصله بچه باید کم باشه اما چون سرکارم موندم چه کنم خیلی سخته ...
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم اگه زهرا وابستگیش به شیشه شدید نبود اینقد سخت نمی گرفتم آره عزیزم تو راهه و ما هم به تفکر شوهر شما معتقدیم تا ببینم آخر عاقبتمون چی میشه