زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

برای دخترم زهرا

گمانم باید خوشحال باشم

1393/3/31 18:22
285 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تولدت تمام شد و تو بودی و اسباب بازیهایی که وقتی حدود قیمتشان را حساب کردم یک عروسک60تومنی بود و یک عروسک وست آشپز خانه20تومنی و یک گاو گنده ی 30 تومنی و یک خرس حدودا15تومنی و حیوانات10تومنی ودوتا کتاب که به این دوتای آخر علاقه ی بیشتر نشان دادی و البته70تومن پول  واکنشت را دوست داشتم وقتی این همه اسباب بازی زرق و برق دار را ول کردی و آمدی سراغ حلقه های کارتونی وپازل دست سازو...سایر اسباب بازی های دست سازیکه به نظر من ارزش واقعیشان بیش از ظاهرشان بود کودکم کاش همیشه همینجور باشی وقتی چند ماه پیش برای النگو وماشین واقعی گریه کردی و از بابا با اصرار خواستی ماشین بخرد ترسیدم که مبادا فردا بخاطر این نتوانستن ها سرزنش شویم و از ما بریده شوی و پدرت نیز...چقدر راحت شدم دختر کوچولوی فهمیده ی من

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان فهیمه
31 خرداد 93 19:30
سلام عزیزم...مرسی خاله جون دخترشماهم ماهه...مرسی که به وب ما سر زدین...
مامان و بابا
1 تیر 93 1:50
بوس بوس بوس زهرا خانم نانازی من.......
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آویسا
1 تیر 93 18:45
قربون دختر خوشگلمون
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
خدا نکنه عزیزم مرسی که سر زدین
ابجی سجا
2 تیر 93 22:31
ابجی سجا
2 تیر 93 22:45
تمنا دارم از آسمان که اگر حتی قطره ای خوشبختی از آسمان بارید، بر گونه ی تو باشد
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیز دلم
باران قاصدک
3 تیر 93 2:23
خاله قربون دختر ناز و دوست داشتنیم برم ✿◕ ‿ ◕✿
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون که سر زدین
ام الحسین
3 تیر 93 7:54
سلام جای من خالی