زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

برای دخترم زهرا

فردا،اولین دیدار

1393/7/23 19:58
284 بازدید
اشتراک گذاری

فردا قراره برم بوشهر برای اولین بار ببینمت...ی موجود ریز کوچولو که قلب پاکش تالاپ تولوپ میزنه...سالم باش و زودتر بزرگ شو...برای خواهرت نگرانم عجله کردم نه؟2سال فاصله ی مناسبیه برای بچه های اینجا اما برای زهرا چی؟نه هنوز ترک پوشک شده نه ترک شیشه...خدایا چیکار کردم...کارم درست بود؟ویارم شروع شده حتی ی غذای درست و حسابی هم نمیتونم درست کنم یعنی کارم درست بود...از ی سالگی زهرا سر این قضیه مشورت کردیم که اختلاف سنی بچه هامون چقد باشه خوبه و بعد هردومون روی شهریور امسال توافق کردیم بخاطر همین مرداد رفتم آزمایشای پیش از بارداری رو دادم و الان تو هستی ولی راستش ی چیزایی خیلی متفاوته سر زهرا ویار نداشتم یعنی به این صورت نبود...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانِ بهار
23 مهر 93 23:07
آخی عزیزممممممممم . حالا که با مشورت و فکر این کارو کردی دیگه باید بیشتر خودت رو آماده کنی . نباید نگران باشی . ان شالله که از پسش بر میای. فقط بیشتر هوای زهرا جون رو داشته باش تا توی روحیه ش تاثیر منفی نذاره .
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
خداروشگر زهرا ظاهرا مشکلی نداره میگه زودتر بیارش بیرون با هم بازی کنیم بهش حرف زدن یاد بدمو....
مامان آویسا
24 مهر 93 7:57
عزيزم نگران نباش خدا بزرگه من هم خيلي نگرانم كه زود بوده يا نه به خصوص كه اصلا انتظارش رو نداشتيم ولي مي گم كه هديه خداست و دلم رو صاف مي كنم و مي گم به اميد خودش من هم فكر مي كنم اين حاملگي هيچ شباهتي به اون يكي نداره
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم راست میگی تازه من میخواستمش والبته میخوامش فقط شرایط زهرا استرس آوره
مامانی
24 مهر 93 13:55
سلام دوست خوب نگران نباش هرچه ازاوست نعمت است سعی کن ماست زیادبخوری داخل کتاب خوندم ویاروکم میکنه آخه خودم توبارداریم شدید وبار داشتم طوری ک فقط میشستم تکون نمیتونستم بخورم..موفق باشی
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از راهنماییت بله واقعا مفیده منم امتحان کردم