زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

برای دخترم زهرا

بازم پوشک گیری

1393/8/20 20:37
268 بازدید
اشتراک گذاری

بله مجددا صبح پا شدم بدون اینکه قصد پوشک گیری داشته باشم که متوجه شدم پوشک تمام شده و با خودم گفتم چه بهتر پوشکش نمی کنم معمولا مواقع بیداری بازه اما خودم می برمش و به هیچ وجه زهرا خانوم اعلام نمی فرمایند اما در راستای پوشک گیری امروز به حال خودش گذاشته شد حالا مطمئنم جیش داره می گم جیش داری میگه "نهههه"و منم ولش میکنم هنوز بر نگشته جیش میکنه من هم عصبانی از کوره در رفتم در حالیکه انگشت اشارم رو به شدت تکون میدادم گفتم بار آخرت باشه تو شلوارت جیش میکنی و یادم نیست چی جوابمو داد ولی طفلی خیلی ترسیده بودغمگینخلاصه بعدش موقع خواب ساعت 11 زهرا خانم 2ساعتی خوابید و خشک موندو صدام کرد ببرمش دستشویی بردمش و بعد هم دوباره خبرم کردو گفت ببرم که بردمش منم اعتماد کردم بردمش مهمونی بدون پوشک امااا ...هیچی دیگه زود اعتماد کردم دوبار خودشو خیس کرد به شدتی که شورت آموزشی هم جلوش رو نگرفت و ی بار فرش هم نجس شد...بابای خونه هم رفت و مجددا پوشک خرید...فردا چیکار کنم نمیدونم واقعا دیگه نمیدونم جایزه هم اثر نمیکنه چون تا ته جایزه ها رو درنیاره دست وردار نیست برچسب یا هر چیز دیگه ای باشه

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آنیل
20 آبان 93 21:56
دختر من کوچیکه و من تجربه پوشک گیری رو ندارم اما در مورد دختر برادرم تنها چیزی که اثر کرد این بود که بهش گفتیم بچه هایی رو که پوشک می پوشن پارک راه نمیدن و چند بار کنار پارک رد شدن و به دلیل پوشک داشتن نبردنش پارک و اینظوری صفا خانوم پوشک رو کنار گذاشت
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم تجربه ی جالبی بود
مامان گلشن
21 آبان 93 12:23
من وقتی بچه ها رو خواستم از پوشک بگیرم تقریبا هر ساعت بدون اینکه از خودشون بپرسم میبردمشون دستشویی.به همین دلیل میزانی که خونه رونجس کنن.کمتر شده بود .تا وقتی هم که کنترل پیدا کردن برای دستشویی .محیط های جدید کمتر برید.چون ممکنه همین محیط جدید یا مشغول بازی بشن هم دلیل این بشه که خودشون رو خیس کنن
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون از راهنماییت عزیزم ظاهرا منم چاره ی دیگه ای ندارم
مامان آویسا
22 آبان 93 11:34
عزيزم يه روز پوشك كردن و يه روز نكردن جواب نمي ده اصلا جواب نميده همه خونه ها با گرفتن پوشك بچه ها نجس ميشه عزيزم ناراحتي نداره بزار يه هفته كامل بي پوشك باشه جواب ميده عزيزم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
راست میگی عزیزم همین سردر گمی های منم یکی از دلایل موفق نشدنم هست ممنون دوست خوبم
مامانی
22 آبان 93 14:11
عزیزم منم هنوزتجربه ندارم ولی امیدوارم زودتر موفق شی ک تا نینی جدید میاد لااقل ازاین بابت خیالت راحت شه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم انشاا