زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

برای دخترم زهرا

اخلاقی که من دوسش دارم

1393/9/23 13:54
254 بازدید
اشتراک گذاری

اخلاق جالبی داری که گفتم برات بنویسم وقتی بچه ای چیزی داره هیچ وقت ازش نمیگیری و

بهش خیره نمیشی اگه والدین بچه بهت بگن تو هم میخوای میگی "نه بابام برام میخره"یا

اینکه "خونه خوردم "جالب اینجاست که حتی این جمله رو بارها شنیدم که واقعا نخوردی

خوشحالم دستتو تو سفره ی بقیه نمی بری اینجوری آدم راحت تر میتونه ببرتت جاهایی که

معمولا پیک نیکه و بقیه سفره ی غذاشون پهنه بهداشت رفته بودیم بهداشت دخترکارمندبهداشت

بسکوییت مبخورد دلت خواست برگشتی به بابات گفتی بسکوییت نیاوردی گفتیم نه عزیزم

گفتی"بعدا میریم مغازه برام میخری باشه"و باشه رو ی جوری میگی که آدم میخواد بخوردتت

و دیگه اصلا به دختره خیره نشدی من قربون معرفتت عزیزم یا مثلا اگه کسی بهت تعارف بزنه

که برات لباس یا عروسک بخره میگی "من خودم لباس یا عروسک دارم"راستش دوست ندارم

برای خواستت به کس دیگه ای غیر من و بابات تکیه کنی حتی اگه این ی نفر مثل مادر بزرگ

بهت خیلی نزدیک باشه دوست دارم عزیزم و امیدوارم این اخلاق همیشگی باشهبوسمحبت
 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان راحله
23 آذر 93 19:32
آفرین عزیزم
مامان راحله
24 آذر 93 12:04
________________________¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶______¶¶¶¶________¶¶¶ ________¶__¶¶¶_____¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶______¶¶¶ _¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶__¶¶¶¶¶________¶¶¶ _¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶ _¶¶¶____________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶__________¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶¶____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶__________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶¶¶¶________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶________¶¶¶______¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶_____¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶¶___¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶_____¶¶¶___¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶____¶¶¶ ______________________¶¶¶ ____________¶_________¶¶ ____________¶¶_______¶¶ ___________¶¶¶¶______¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶____¶¶____¶¶¶_¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶_____¶¶ _________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶__¶¶______¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶_______¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶_¶___¶¶¶¶¶¶¶__¶¶_______¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶_____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶______________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶___¶___¶______¶¶__♥L♥O♥V♥E_____¶¶ _____________¶_¶¶______¶¶________________¶¶ ______________¶¶_______¶¶_______________¶¶ ______________¶¶_______¶¶______________¶¶ ______________¶¶¶______¶¶____________¶¶ _____________¶¶__¶¶____¶¶_________¶¶¶ _____________¶¶___¶¶___¶¶_____¶¶¶¶ _____________¶¶____¶¶__¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶
ام حسين
25 آذر 93 8:49
قربونت برم دلم برات تنگ شده بود سلام يه عالمه حرف دارم وهيچي وقت خودت بگو چه خاكي تو سرم كنم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم دور از جون عزیزم من منتظر می مونم تا وقت گیر بیاری
مامانی
25 آذر 93 13:59
من هم از این اخلاقش خوشم اومد. آفرین زهرا جون
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم
زینب صبوری
27 آذر 93 10:03
آفرین به زهرا...امیدوارم حال مامانش هم خیلی خیلی روبراه باشه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم خداروشگر خیلی خوبم
مامان گلشن
30 آذر 93 9:25
زهرا جون اخلاق بزرگ زاده ها رو داره .چه اخلاق پسندیده ای
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطف شماست