زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

برای دخترم زهرا

کارهای جالب تو

1393/4/6 12:48
273 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز داشتیم با چوب بستنی میزدیم به سطل ماست(که خالی بود)زهرا جون ی دفعه با یکی از چوب بستنی ها شروع کرد به کشیدن روی اون یکی و گفت"دارم ماهی تکه تکه میکنم"

پریروز داشتیم بازی می کردیم گفتم خرسی تشنشه رفت لیوان ورداشت و تو پاگرد پله جوری که انگار کنار جوی آب نشسته لیوان را مثلا از آب پر کردو برای خرسی آورد

خمیر بازی را پهن کردم بی هدف نمی خواستم شکل خواستی بسازم گفت "چی ساختی" گفتم هیچی گفت "مامان لواشکه"

بسته ژیلت رو ورداشته باز کرده یکیش رو میکشه روی قالی میگه "مامان جارو برقیه"

از سری حیواناتش غاز رو ورداشته میگه مامان اردکه میگم نه غازه میگه اردکه و من میگم نه غازه...آخرش میگه غازه ولی شبیه اردکه(در کل هر وقت ی چیز رو از ما بپرسه چیه و جواب ما باب میلش نباشه از این جمله استفاده میکنه که باشه فلان چیزه ولی شبیه فلان چیز هست)

 

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

زینب صبوری
7 تیر 93 7:12
قسمت آخرش خیلی جالب تر بود....چه راه خوبی حرفش رو به میگه ولی بقیه رو هم تحریک نمی کنه....آفرین به زهرا
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم چه دید جالبی
زینب
7 تیر 93 21:47
سلام انشا الله که زهرا جان سالم و سلامت باشه شما خیلی مادر هنرمند هستید و مطمئنن که زهرا جان هم همین طور اند لطفففففففففا به وبم سر بزنید ومن رو تو لینک دوستان زهرا جون قرار بدید من لینکت کردم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم به وب قشنگ شما اومدم و لینکتون کردم
یاقوت سرخ
7 تیر 93 22:23
عزیییییییییییییییییییییییییزم ماشالا این قوه ی تخیل بالاش رو نشون میده با بازی های خوبی که میکنی باهاش قوه تخیلشو بالاتر هم میبری مرسی مامانی
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون دوست هنر مندم لطف کردی سر زدی
کافه هنر عسل
7 تیر 93 22:58
سلام , درماه میهمانی خدا من رو از دعاهاتون بی نصیب نکنید . التماس دعا
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام چشم شما هم همینطور
مامان حدیث
8 تیر 93 1:56
عززززززززیزم اون قسمت جارو برقی اش خیلی خیلی باحال بود. قربون زهرا خانمی عزیزم با این نگاه قشنگش..
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامان آویسا
8 تیر 93 11:09
اي قربون ايده هاش جاروبرقيه باحال بود
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانی
8 تیر 93 16:05
سلام عزیزم ایشالا خدا نگهش داره از طرف من ببوسینش
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
زری مامان
9 تیر 93 0:18
از خوندن پست های وبت واقعا لذت می برم مامانی خدا حفظ کنه دختر باهوش و نازنینت رو
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون دوست خوبم خدا پسرای خوشگل شمارم حفظ کنه براتون
واران
11 تیر 93 12:50
شاهنامه ی من اخرش خوش نیست من شاهنامه ام راازابتداخوش نوشته ام آپم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
به وب شما اومدم