زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

برای دخترم زهرا

به همین سادگی...

1393/4/8 11:56
216 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم تو آشپز خونه بساط افطار آماده می کردم و طبق عادتم برای حفظ نظافت روسری دور سرم پیچیده بودم که زهرا دوید طرفم وگفت"مامان سری (روسری)بده"و با اصرار آویزونم شد با بی حوصلگی درآوردم و بهش دادم و او دوید طرف پدرش و نشست کنارش و گفت "بابایی بیا اینجا بشین"در حالیکه دستش رو میزد رو زمین کنار خودشو بعد گفت"سرت بیار زیر سری(روسری) مامانی  بیا"من رفتم ومنم سرم رو بردم زیر روسری دخترم به چشمام زل زد و لبخندی عمیق زد که تا اون موقع ندیده بودم و بعد مثل کسی که خیالش راحت شده باشه ی نفس عمیق کشید هدف گل دخترم با هم بودنمون بود چون اون روز بخاطر رفت و آمدها و مشغله هامون فرصت نکرده بودیم با هم باشیم

پی نوشت:ده دقیقه مارو مجبور کرد زیر به قول خودش سری بشینیم

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

الهه
8 تیر 93 12:16
عزیزم قربون اون احساسات لطیفت بشم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
خدا نکنه عزیزم مرسی که اومدین
زری مامان
9 تیر 93 0:18
الهیییییییی فداش بشم چه ده دقیقه ی شیرینی بوده
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
خدا نکنه عزیزم آره واقعا خوب بود
ام الحسین
9 تیر 93 8:04
سلام ادم یاد حدیث کسا می افته ببخش دیر اومدم دوباره ماموریت بودم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزم آره خودم هم فورا ذهنم طرف همین رفت
زینب صبوری
9 تیر 93 17:43
دیانا گاهی میگه مامان بیا بغل بازی کنیم یا امروز بوس بازی نکردیم....چقدر نیاز لمس شدن و بودن با هم رو خوب حس می کنند و ما خیلی وقتها تو همهمه کارهای روزانه مان که فکر می کنیم خیلی مهم هستند این را از یاد می بریم...مگه نه دوستم؟
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم آره واقعا انگار خدا همه ی بچه ها رو اینجور خلق کرده ولی واقعا وقتی مهمون میاد انگار اولین نفر بچه هان که فراموش میشن ممنون که اومدی دوست مهربونم
باران قاصدک
9 تیر 93 20:40
*.¸.*´ ¸[گل.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ( ¸.•´ (¸.•´ . •´ ¸¸.•¨¯`• _____________ ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**________*** _***____ماه_رمضان______ _*** _***______دوستی بامحبو ب *** __***______دلها ست _*** ___***_____مبارک______*** ____***______________*** ______***__________*** ________***______*** __________***__*** ____________***** _____________ ,•’``’•,•’``’•, .’•, ,•’ `’•,,•’_التماس دعا دوباره سلام قدرتی*(¸.•*¨(¸.•*¨
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از حضورت
مامان آویسا
10 تیر 93 12:13
اي جانم قربونش با اين همه احساسات
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
(راستی هر کار کردم وبت باز نشد)
مامان ساناز
10 تیر 93 16:04
مهربوووووووووووووون
مامان و بابا
11 تیر 93 23:47
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی ....
مامان حدیث
12 تیر 93 2:06
عززززززززززیزم دختره دیگه
زینب
12 تیر 93 22:57
جانمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم چه با مزه
مامانی
14 تیر 93 13:21
این فرشته کوچولوها هر از گاهی کارهایی می کنند شگفت انگیز دلبریاشونم که بمونه خدا براتون نگهش داره
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم خدادختر ناز شما رو هم حفظ کنه
مامان
15 تیر 93 0:54
ای جاااااااااااااااااانم چه فهمیده