زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

برای دخترم زهرا

میخوام ماه رو بندازم!!!

1393/5/27 10:31
221 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح زود با زهرا رفتیم تو کوچه تکه های پراکنده ابرهای بی رمق و ماهی بی رمق تر و رنگ و رو رفته تو آسمون بود زهرا در حالیکه نشسته بود رو بلوکی که روبروی درحیاطمون بود آسمون رو نگاه کرد با انگشت کوچولوش اشاره کرد و گفت"مامان ابر تو آسمونه"گفتم"آره عزیزم ابره..."و بعد به ماه اشاره کردو گفت"ماه تو آسمونه"و بلند شدو رفت  تا رسید به چوب بلندی که توی کوچه روبروی در یکی از حیاطا افتاده بود ورش داشت و برگشت در حالیکه چوب رو به طرف آسمون گرفته بود می گفت"بندازمش الان بندازمش"من"مامان چی رو بندازی؟!"زهرا"الان ماه رو بندازم کلکم کن(کمکم کن)بخلم کن(بغلم کن)"من که خندم گرفته بود اول بهش گفتم عزیزم فایده نداره خیلی دوره بعد پشیمون شدم بغلش کردم و گفتم بیا حالا ی امتحانی کن شاید تونستی ...و زهرا که با جمله ی اول من نا امید شده بود و چوبش رو انداخته بود دوباره چوبش رو با خوشحالی طرف ماه نشون کرد خلاصه اگه دیدین ماه دیگه پیداش نیست بدونید زهرا انداختتش پایین!!!

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الهه
27 مرداد 93 11:04
سلام خدا زهرای عزیزت روحفظ کنه ماشاله چقدر نازه تصادفی وبلایک راخوندم دخترخوشکلی داره البته با دخترمن تفات سنی کمی داره دخترم 27تیر91به دنیا اومد تقریبا هم سنن به مریم من هم سر بزنید خوشحال میشم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم به وبت اومدم ماشاا دختر شما هم ناز و دوس داشتنیه
واران
27 مرداد 93 13:11
جان خودت نزار با ماه کاری داشته باشه آخه من عاشق دیدن ماه شب 14 تو آسمونم
مامان حدیث
27 مرداد 93 16:21
سلام خانم گل زیارت قبول . چه جالب ! اتفاقا ما هم دیروز تو کوچه سر ماه بحث داشتیم . حدیث تو کتش نمی رفت که چرا صبحه و هنوزم ماه تو آسمونه . چرا هم اینقدر رنگ پریده است , توضیحات علمی من هم افاقه ای نکرد و آخرش هم حدیث قبول نکرد که اون ماه باشه . شاید زهرا جون هم همین مشکل را با ماه داشته که می خواسته بندازدش.
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم قبول حق...زهرا با ماه بودنش مشکلی نداشت هنوز به اونجاها نرسیده فقط دلش میخواست بندازدش که برای خودش باشه
مامان و بابا
28 مرداد 93 14:27
امان از کنجکاوی بچه ها....زهرا خانوم خودت ماهی ماه رو میخوای چیکار عزیزم♥♥♥♥♥
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین
مامان خورشید
29 مرداد 93 22:54
عزیزم، خدا حفظش کنه براتون. چقدر دنیاشون قشنگه ممنون که به وب ما سر زدین
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم واقعا از دیدن نقاشی های دخترتون لذت بردم ماشاا دختر هنرمندی دارین
مامان آویسا
30 مرداد 93 8:54
پس بگو كي دنبال ماه كرده كه ايقده نفس نفس مي زنه اين ماه نازنين
باران قاصدک
9 شهریور 93 14:52
سلام عزیزم واااااااااااااااای زهرا جونی چه بامزه و شیرین زبونه خدا حفظش کنه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم ممنون نظر لطفته