زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

برای دخترم زهرا

به کار افتادن قریحه...

1393/6/14 17:21
301 بازدید
اشتراک گذاری

خب بعد از سالها که دیگه شعر که هیچی داستان هم نتونستم بنویسم ی شعر گفتمخندونک البته از نوع سپیدش سراغ شعر وزن و قافیه دار رو باید از پدرم بگیری من اون موقع که دفتر سیاه می کردم هم شعر سپید میگفتم ...

 

دوست دارم

در نقاشی های کودکانه ات گم شوم...

جایی پشت آن خط خطی های چموش

لحظه ای ساده و آسان نفس بکشم...

مثل آدمک های زنده ی نقاشیت.

چقدر بار دلم سنگین است...

چیزی لازم دارم که کمی ذهنم را خلوت تر کند

چیزی مثل آن پاک کن عرق کرده در دستان کوچکت

چیزی ساده...

مثل اشک

(این عکس مربوط به درخت سدری هست که تو خونه ی پدریم بود الان قطع شده و جاش خونه ساختن کلی خاطره دارم ازش اون تنه ی کجش بهترین جا برای بستن تاب بود وقتی تاب می خوردیم همزمان دونه های کنار بود که میفتاد پایین و ما ذوق می کردیم چقد زود گذشت و من 26ساله شدم)

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بابای گل رخ
14 شهریور 93 17:58
تا حالا درخت صدر یا سدر ندیده بودم !
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
. ممنون از تذکرتون اصلاحش کردم
مامان آویسا
15 شهریور 93 17:39
عزيزم ماشالله به اين قريحه معلومه كه درخته حسابي براي بازي پركاربرد بوده
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم البته زیاد تعریفی نبود ولی خوشحالم چیزی نوشتم بله اون درخت تنها درخت سدری بود که به این شکل دیده بودمش
zeinab
15 شهریور 93 21:12
چقدر این درخت دوست داشتنی بوده....خوش به حالت بتول جان که با یک درخت کلی خاطره داری...و البته شعرت هم بسیار دلنشین بود....معلوم بود که اهل قلمی
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
بله زینب عزیز خیلی دوس داشتنی بودممنون از تعریفتلطف داری
ام حسين
16 شهریور 93 11:52
سلام چه دنياي رويايي زير اين درخت بوده..... ادم دلش مي خواد يه گوني پهن كنه يه دل سير بخوابه صبح جات تو حرم خالي بود. براي سفر تهرانم به زهرا جونم بگو خيلي دعا كنه خيلي استرس دارم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
بله البته دنیای رویایی بود خیلی شیرین...ولی امکان خوابیدن زیرش نبود با اینکه سایش خیلی بزرگ بود ولی مورچه ها اونجا لونه داشتن...چشم حتما هر دومون دعا گوی شما هستیم عزیزم
فیروزه
18 شهریور 93 20:39
سلام یکی از بازدیدکنندگان(زینب صبوری) بهتون گفته بتول اسمتون بتوله؟
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام بله...