زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

برای دخترم زهرا

زهرا عذاب وجدان می گیرد

1393/10/11 6:30
288 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا شما موجودات کوچولو چقدر جالبین برای خودتون دنیایی هستین ...و من عاشق دنیاتون.

دیروز زهرا جون داشت با دختر عموش بازی می کرد که ی دفعه دختر عموش اعتراض کنان

اومد طرف من و گفت "زهرا منو با چوب زده"منتعجب ولی هر چی نگاه کردم چوبی اونجا نبود

گفتم"اینجا که چوب نیست زهرا تو فاطمه رو زدی؟"و زهرا با کمال پ ر ر و ی ی گفت که

"بله و آلت جرم هم نشون داد"با شیرازه زده بود کنار چشم دختر عموش واااای اگه میخورد

تو چشمش چی ....و همون موقع بابای فاطمه اومد دنبالش و بردش زهرا گریان که چرا رفت

منم گفتم"بهله وقتی جنابعالی می زنیش اونم باهات بازی نمیکنه و میره"زهرا گفت"رفته

پیش دکتر؟"من "نمیدونم شایدم رفته باشه پیش دکتر "زهرا در حالیکه پاش رو به زمین می

کوبید"از خودم بدم میاد خودمو دوست ندارم..."و مدام این جمله رو تکرار می کرد و

گریه...اینم عذاب وجدان به سبک زهرا

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ریحانه
11 دی 93 9:42
ای جااااااااااااااانم قربون زهرا جون برم با این عذاب وجدانش کاشکی بعضی از ما بزرگترها یه کم مثل این فرشته های کوچولو بودیم و روحیه ی عذاب وجدانیمون بالا بود شاید در این صورت کمتر به خودمون اجازه می دادیم دیگران رو برنجونیم زهرای عزیزو ببوووووووووووس
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
خدا نکنه عزیزم آره واقعا دنیای ساده و قشنگی دارن حتی بدیهاش هم خیلی خیلی کوتاهه
مامان راحله
11 دی 93 15:00
الهیییییییییییی .. چقدر زود پشیمون شده
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
امیدوارم دیگه تکرار نکنه
مامان مبینا
12 دی 93 16:29
قربون زهرا جونی برم با اون عذاب وجدانش بوووووووووس
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
خدا نکنه عزیزم