زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

برای دخترم زهرا

بحث هایی متفاوت انتظاری مشابه

1393/10/12 9:13
267 بازدید
اشتراک گذاری

در انتظار آمدن زهرا بودیم خوشحال و خندان هنوز نمیدانستیم دختر است یا پسر ولی از بودنش خوشحال بودیم خوشحال چون که از امام رضا خواسته بودیمش و من فدای امامم تاریخ تشکیل جنین دقیقا تاریخ برگشت ما از سفر مشهدمان بود و این یک معجزه بود معجزه ای که بعدها نامش شد زهرا تا شادی بخش زندگیمان باشد با همسرم توی هال می نشستیم و ساعت ها از تجسم صورت نوزادمان ذوق می کردیم شوهرم میگفت"کاش سفیدیش رو تو بره"منم میگفتم "رنگ چشماش هم به تو بره سبز بشه"و بعد میگفتیم "وااای دماغش به کی بره..."و بعد با هم بلند می خندیدیم...خیلی شیرین بود خیلی وقتی زهرا با عمل سزارین به دنیا آمد اصلا شبیه رویاهای ما نبود اصلا ولی خیلی قشنگ بود اولش پوست خیلی سفیدی داشت که ظرف یک هفته تبدیل به پوستی گندمی شد با چشمان تنگ بادمی که تا دو ماه خاکستری بعد سبز پررنگ و بعد قهوه ای شد و صورت گردوتپل پرستار صورتش راطرف من گرفت و گفت "ببین چقد دخترت قشنگه"و من ذوق کردم...

و اینبار اینقدر گرفتار بودیم که یادمان رفت بحث کنیم نی نی تو راهی شبیه کیست...یادمان رفت ...انگار کوهی از نگرانی ریخته روی سرم زهرا چه می شود؟...زهرا برادرش را قبول می کند؟زهرا...زهرا...زهرا...تو که الان حضورت کمی پر رنگ تر شده تو ...میدانم به همان اندازه عزیز خواهی بود اما چرا از یادم میروی می ترسم نتوانم عدالت را برقرار کنم ...یا برقرار کنیم...دوستت دارم عاشق ضرباتی هستم که میزنی عاشق آن دست و پاهای خیلی خیلی کوچولو که حرکتشان را حس میکنم عاشق توام وقتی رفتم سونو و دیدم خوابی... آرام توی رحم من... تنیده به جانم... عاشق تو و خواهرت ببخش که گاهی فراموش می شوی هر دوتان باشین سالم و سلامت وزن عشق من برای دوتایتان یکیست دغدغه ها زیاد شده...

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان یاسی
12 دی 93 13:58
عزیزم من که در این زمینه با تجربه نیستم و حالا حالاها هم نخواهم شد ( و شاید هیچوقت نشوم!) ولی فکر کنم طبیعی باشه که در مورد بچه اول همیشه تمرکز و دقت بیشتره چه در زمان بارداری، چه وقتی به دنیا میاد، چه وقتی ... در مورد بچه دوم آدم آسون گیرتر میشه. چون مجبوره به دو تا بچه برسه از خیلی از دغدغه هایی که اون موقع به نظرش زیاذی میان، میزنه و بیشتر به ضروریات میرسه چون وقتشو نداره که به خیلی از مسائل جزیی اهمیت بده. اما در مورد رفتار با زهرا بعد از به دنیا اومدن نی نی کوچولو فکر کنم از الان باید دنبال تحقیق و بررسی در این زمینه باشین چون مسلماً شرایط داشتن یک فرزند و رفتار با اون زمین تا آسمون با زمانی که قراره مادر دو فرزند باشین فرق میکنه.
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
انشاا شما هم تو ی موقعیت مناسب تصمیم به تجربه ی دوباره ی حس مادر شدن بگیرید واقعا حق با شماست دغدغه ها سر این دومی خیلی بیشترو پیچیده تر از اولیه خدا کنه زهرا درکش بالاتر بره و عضو جدید رو بپذیره و خیلی ممنون از لطفت عزیزم
مامان ریحانه
12 دی 93 15:08
عزیزم تجربه ی من که مادر دو بچه هستم میگه که مادر اصلا نمی تونه بین بچه هاش تفاوتی قائل بشه پس عزیزم خیالت راحت باشه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مبینا
12 دی 93 16:31
دوست جونی سلاااااام عزیزم خوبی؟زهرا جون خوبه؟ راستی مگه نی نی دوم نا خواسته بوده؟ اخه زهرا جون هنوز خیلی کوچیکه. میبوسمتون عزیزم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم نه اتفاقا کاملا خواسته و برنامه ریزی شده ولی شاید خیلی چیزها بعدش به وجود اومدو به شرایطمون اضاف شد ولی خب الان این کوچولو هست
مامان راحله
13 دی 93 15:19
خدا هر دوتاشون رو برات نگه داره ... اگه میخوای عدالت رو رعایت کنی از حالا شروع کن .. گاهی بعضی پستت هات رو فقط به اون اختصاص بده .. بذار بعدا که میاد و میخونه بدونه اون هم به اندازه ی زهرا برات عزیزه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم خدا دختر ناز تو هم برات حفظ کنه راستش چون زهرا رو می بینم چیزی دارم که ازش بنویسم ولی برای اون نه دلیلش واقعا اینه
مامان گلشن
14 دی 93 10:18
چقدر زیبا توصیف کردی.اما قلب ما مادرها اینقدر بزرگه ومملو از عشق که جا برای ده تا بچه هم بیشتر داره ونگرانیتون رو بی خیال بشین چون به هر دوتاشون یکجور محبت میکنید دست خودتون نیست هر دوتاشون از وجود شما هستن
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیزم
lمامان متین و هومن
14 دی 93 11:35
سلام مامانی بارداری چطوره من که تا هفته ی دیگه این دوران و پشت سرمیذارم با کلی خاطره
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام به سلامتی عزیزم انشاا قدم نی نی براتون خیر و برکت داشته باشه
مامان راحله
14 دی 93 18:19
_________________11111 ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11 _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶1___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶__________________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶1______________________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 1¶__________111_____________________¶¶¶¶¶¶¶¶ 1¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1___________¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶___¶¶¶¶1_____________1¶¶¶¶¶1______1¶¶¶¶¶¶¶ _¶1_¶¶¶¶__1¶¶¶¶¶¶_____11111¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶1__¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶____1¶¶¶¶¶1___¶¶1¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶11¶______¶1¶¶_____¶1¶1_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶__¶1_______¶1_____¶1_______¶¶¶1_¶¶¶¶¶¶¶1 ___¶__¶¶1___11¶¶¶1___¶¶¶1______¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶ ___¶___¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶1_¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶ __1¶____¶¶_________1________1¶1___¶___¶¶¶¶1 __1¶______1____1¶¶¶¶¶¶¶1__________¶1__¶¶¶¶¶ __1¶_______¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶______¶1_¶¶___¶¶ ___¶______________111_____________¶1¶¶_____1¶ ___¶1_____________________________¶1¶_______¶ ___¶¶____________________________¶¶_¶¶______¶ ____¶1___________________________¶___¶¶¶11¶¶_ _____¶1_________________________¶¶_____11____ ______¶¶_______________________¶¶____________ _______¶¶_____________________¶¶_____________ ________1¶¶_________________1¶_______________ __________¶¶1_____________1¶¶________________ ____________¶¶¶________1¶¶¶__________________ ______________1¶¶111¶¶¶1_____________________
مامانی
14 دی 93 19:02
سلام ب سلامتی برای زهراجون ی داداشی خوشکل قراره بیاد
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم اگه خدا بخواد آره
مامان مبینا
15 دی 93 19:50
سلاااام مامان خانم زهرا جون خوبه؟ خودت ونی نی خوبین؟ مواظب خودت وزهرا ونی نی باش عزیزم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم خداروشگر عزیزم ی دنیا ممنون