زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

برای دخترم زهرا

شیطونتراز همیشه

1393/10/16 22:02
304 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا خیلی کلافه میشم خیییییلی چون زهرا خانوم به صورت انفجاری شیطنت میکنهگریهواقعا باید باهات چجوری رفتار کنم ؟البته بعضی هاش خوبه ولی خلاصه ی ماجراهای ما اینه

             اصرار می فرمایی پوست مرغ رو تو در بیاری و در صورت مخالفت من داد و بیداد  

             راه میندازی

             اصرار می فرمایی موهای خرس عروسکیت رو کوتاه کنی و می فرمایی رو

             چشش اومده

             تو سرویس بهداشتی باید بذارم خودت خودت رو بشوری باور کن بعدش حموم لازم

             میشی من بیچااااره....

             باید ادویه ی غذارو تو بزنی و چون مانعت میشم می فرمایی"نمکدونم نمکدون 

             مامان منو بخندون"یعنی باید خوشحالت کنم و این ی جمله از یکی از کتاباته

            همش در حال نصیحت کردن منی و بعد خودت عمل نمی کنی تو کوچه داشتیم می

             رفتیم پیشواز باباییش بهم میگه"مامان تو کوچه گریه نکنی عیبه می بیننت

             خوشحال میشن(منظور بهت می خندن)ولی خودت این روزا صدای گریت تا آسمون

             هفتم میره بهم نصیحت میکنی "دکتر آمپول زد گریه نکنی باشه"و بعد خودت...

            رو پا خوابیدن رو ترک کردی ولی اینقد مجبورم کتاب بخونم که صدام می گیره

            مدام به نی نی تو راهی و من ابراز علاقه میکنی...میدونم استرس اومدنش روداری 

            ولی کاش می فهمیدی هر گلی جای خودش رو داره به خدا از داشتن ی دختر مثل 

            تو اینقدر دل خوشم که حد نداره فقط خدا میفهمه... فقط خدا

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان راحله
16 دی 93 22:33
سلام عزیزم .. ما هم گاهی ازین اتفاق ها تو خونه مون داریم البته نه به این شدت
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیز دل
مامان ریحانه
16 دی 93 22:37
عزیزم الان زهرا جون تو سنی که بیشتر بچه ها تو این سن این کارها رو می کنند و به شما حق میدم با شرایطی که دارید بعضی از این رفتارها براتون سخت باشه امیدوارم که با اومدن فرشته کوچولوت رفتارهای زهرا جونم کم کم خوب میشه اما در کل خانمی شیرین زبونی های زهرا جون خیلی به دل میشینه قربون آشپز کوچولو بره خاله که می خواد خودش ادویه ی غذا رو بریزه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون دوست خوبم با حرفات بهم دلگرمی میدی
مامان فرزانه
16 دی 93 23:31
مامان زهرای عزیز سلام میشه لطفا خواهشا به دخترم رای بدی 74 و به 1000891010 بفرستی ممنون میشم توروخدانگو ولش کن بابا به خدا به رای تو احتیاج دارم ملتمسانه ازت میخوام رای بدی مرسی از محبتت منتظرم به ماهم سر بزن خوشحال میشیم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
بله خانمم احتیاج به خواهش نیست فرستادمش
مامان یاسی
17 دی 93 13:05
عزیزم، فکر کنم این شیطنت ها اقتضای سنش باشه.
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
امیدوارم عزیزم به هر حال صبر میکنم ببینم این غوره ی من کی حلوا میشه
مهتاب مامان اشکان
18 دی 93 10:27
سلام دوست عزیزم.من امروز تو وبلاگ ریحانه جون کامنتتون رو دیدم و از اینکه میخواهید صاحب بچه دوم اونم پسر بشید خیییییییییییییلی خوشحال شدم.عزیزم نگران نباش پسر هم خوبه و شیرینیهای خاص خودش رو داره ، گرچه من فکر میکنم دختر شیرین زبونتر از پسره اما پسرا هم در عوض یار صمیمی مامان و دلسوزش هستند حتی بیشتر از دخترا. خوشحال میشم از وب پسملی منم دیدن کنید و نظر بدید .
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم انشاا سالم باشه میگم من کم تجربم فقط ی دختر 2 سالو نیمه دارم و در مورد پسرها تجربه ای به اون صورت ندارم ولی میدونم مهر مادری از هر چیزی بالاتره
مامان مونا
18 دی 93 14:18
سلام مادرعزیز.خوبین؟زهراکوجولوخوبه؟تازه باوبت آشنا شدم. منم مثل شما دوبچه دارم پشت هم. خواستی بهم سربزن و وضعیتمون روببین...! البته شماانگارروبرنامه ریزی بوده.من فاصله اشون دوسال و سه ماهه. امیدوارم دراموربچه داری مثل من دست تنها نباشی و کمکی داشته باشی....ولی از ته دل میکم رو همین دوتا وایسا و فعلا فکر سومی نباش...!من که حسااااابی سرگرمم و پرمشغله...!اماهمیشه باید بگیم خدایااااااا شکررررررد
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم الان اومدم وبت جوابت رو نوشتم ولی واقعا به دردسرش می ارزه عزیز خدارو شگر اونم هزار بار
ام حسین
20 دی 93 5:50
سلام این نظریه جدید میگه : بچه ها وقتی خطا می کنند مغزشان قادر به هماهنگی لازم بین قسمت های مختلف نیست. یعنی خطای بچه ها به دیلی عدم رسش سیستم عصبی ون هست. اگر کسی معتقد به این باشه تعامل با بچه براش خیلی متفاوت میشه ضمنا معتقد هست والدین باید در کنار کودک باشند تا برایش داربست های لازم را بزنند تا مغز بتواند با بالا رفتن از این داربست ها به رسش و رشد لازم برسه.... خیلیخیلی هیجان انگیز و جالبه به خصوص اگر آدم همزمان در گیر بزرگ کردن بچه هم باشه مثل یکی از همدوره ای هامون که دو تا بچه 2 ساله و 4 ماه داره فرصت نمی کنم جزوه ها رو تایپ کنم ببخشید فعلا همین قدر داشته باش زهرا جون رو ببوس از طرف من
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
ممنون عزیز دلم خیلی خیلی ممنون که به فکرمی