زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

برای دخترم زهرا

اولین خرید برای نی نی

1393/9/11 18:09
261 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه با بابایی رفته بودیم بازار که  بابایی پرسید "نمیخوای  برای نی نی چیزی

بخری؟"منم سریع گفتم "چرا بریم بخریم"رفتم و لباسا رو نگاه کردم 4تا لباس و دوتا کلاه و

ی شلوار ورداشتم چون خیلی لباسا شبیه هم بودن گفتم بذارم وقتی رفتم کنگان اونجا

لباساش قشنگتره بعد همسری پرسید"برای زهرا چیزی نمی خوای؟"زهرا که توجهی

نشون نمیدادو به نظر منم لباساش کافی بود از تلنبار کردن لباسایی که هر کدوم به ندرت

پوشیده میشن خوشم نمیاد بخاطر همین گفتم نه فقط زهرا ی بسته کلیپس متوسط

ورداشت که هر چند میدونستم استفاده نمیکنه ناچارا خریدیم کلا بابستن موهاش به هر

شکلی مخالفه بعد از حساب کردن برگشتیم خونه کمی بعد عمه طاهره اومد لباسارو می

دید زهرا هم نگاه می کرد ی دفعه انگار برق بهش وصل کرده باشن گفت"نه من میخوام اینا

رو بپوشم مال منه مال نی نی نیست من این لباس خال خالیه که عکس ببعی داره رو

میخوام بپوشم من این شلواره رو میخوام..."خلاصه اصرار رو اصرار نتیجه اینکه شلواره رو

پوشید و جر خورد و یکی ازلباسا کمی سایزش بزرگتر گرفته  بودیم به سلامت تو تنش رفت

ولی موقع نهار خورشتی شد...اینم اولین خریدای نی نی و این پایین هم دوتا از عکسای

زهرا که خیلی دوستشون دارم

                 

 

 

                                    
 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانی
11 آذر 93 22:58
عزززیزم زهرا. خوب دیگه قرار نیست زهرا جون همه لباسای نی نی رو بپوشه که! خوب شد کلاهارو سر نکرد!!! براش از الان یه جور خوب از نی نی تعریف کنین و از طرف نی نی براش هدیه بگیرید تا فکر نکنه میخواد جای اونو بگیره. از الان برا اومدن یه عضو جدید آمادش کنین. اینطور که معلومه زهرا جون هنوز نپذیرفته.
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
چرا عزیزم کلاه ها رو هم تلاش کرد بپوشه نشد گذاشتش کنار
مامان راحله
11 آذر 93 23:50
این حالا اولشه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
آره جالبه که بعد از این همه برنامه ریزی مشکلات از همین الان شروع شده
مامانی
14 آذر 93 13:29
مبارک باشه عزیزم...زهراجون واقعا نازی خالههههه
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلامت باشی عزیزم نظر لطف شماست
مامان گلشن
16 آذر 93 10:24
ای جونم .اخه نی نی گناه داره
مامان گلشن
16 آذر 93 10:25
من این مشکلات رو داشتم وقتی برای گلشن چیزی میگرفتم گلناز همین کارها رو میکرد
الهه
29 آذر 93 13:46
سلام عزیزم زهرا ونینی کوچولوخوبند خدا حفظشون کنه ...عزیز شما مال کنگان هستید من هم جنوبیم یعنی فقط اسمم جنوبیه کلا استان مرکزی بزرگ شدم وازدواج کردم ولی کلا ازجنوبیا خوشم میاد اتفاقا عید گناوه اومده بودم خیلی خوش گذشت وامسال قصد داریم بیایم بوشهر حالا دقیقا نمیدونم کنگان مال کدوم استانه ولی میدونم جنوبیه ...موفق باشی گلم
مامانی(برای دخترم زهرا)
پاسخ
سلام عزیزم بله جنوبیم ولی اهل کنگان نیستم لطف داری عزیزم انشاا همیشه خوش باشین